lördag 28 mars 2009

Tidig morgon


God morgon!

I dag blev det en tidig morgon för mig.
Jag gick upp 4.15 för att skjutsa min mor som skulle med flyget.
Hon ska ut på en tripp med sina väninnor till en lite fiskeby på Gran Canaria.
Det skulle inte vara fy skam i detta trista vinterväder.

Idag är butiken öppen kl.12-16 och nu har äntligen Jeanne Darc Magasinet kommit, en vecka försenat.
Men den som väntar på något gott!!!
Och detta nummer var ännu bättre än det förra, med bla. Marie(Min lilla verandas) underbara hem & Johanna(Vintage) & Marie(Angel at table) har ett jobb med i detta nummer. Superfint!!!

Trevlig lördag!
Maria

4 kommentarer:

Ingalill sa...

Här var det oxå tidig morgon..sonen tyckte det var dags att stiga upp. Maken fick sova vidare som hämtat tonåringar på morgonsidan. Men det är ändå lättsamt när det är en klarblå himmel ute. Allt går lättare! Ha en mysig lördag...

Stenlycka sa...

Å vad det låter härligt att få åka till GC, vi bruka åka dit en sväng i oktober, så skönt.
Magasinet var jätte fint och repotaget om Min lilla veranda var underbart.
Ha en bra dag i affären, får göra ett besök i din affär när vi har vägarna förbi. Säljer du fortfarande de vackra ljusdockorna som du målar?
Kram Stenlycka

ANETTESHUS.COM sa...

Nydelige bilder! Gleder meg også til å sette meg ned og kose meg med det bladet!! Så fint!

Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anette:)

Fru Sirlig sa...

Hej Maria!

Jippi, jag kommer ut till dig i eftermiddag, det numret vill jag gärna ha.

Ses snart kram!