fredag 13 mars 2009

Gamla ting






Tidigare i veckan köpte jag den här lilla väskan på loppis.
Jag såg den på håll och visste inte hur snabbt jag skulle hinna dit så ingen annan skulle hinna upptäcka den. 
Skåpet är ett gammalt klädskåp med många vackra detaljer som nu pryder vår hall.
Idag har vi butiken öppen mellan kl. 12-16 och efter det skall vi på Melins Cup i Tierp där minsta sonen Casper ska spela fotbollscup hela kvällen. 

Hur kan dom lägga Melodifestivalen en sån här kväll!!! men den går ju i repris.

Allt gott!
Maria


14 kommentarer:

Söta Prickar sa...

Vilket fint skåp, har du målat den själv! Och väskan var söt som en karamell :
Ha en trevlig helg
Lotta

Unknown sa...

Väskan var jättesöt och skåpet är ljuvligt vackert!

Hoppas det går bra för sonen ikväll, kram Pia

Anonym sa...

Vilket underbart skåp. Ja det är bra med repriser... ;-)

Tulipa sa...

Läcker väska och underbart skåp!

Trevlig helg!

Mariette

by.hårenberg sa...

Hej hopp! Vilka fina saker ögonen fick njuta av här!
Kram la petite perle!

ANETTESHUS.COM sa...

Så nydelig liten veske!! Og skapet er lekkert!! Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anette:)

Vintage sa...

Underbart fint! Jag älskar skåpet och väskan! kraam Susanne

LOPPISLIV sa...

Hej Maria! Det var en charmig liten väska du fick tag på. Och skåpet den hänger på är ju helt underbart vackert. Vad glad jag blev när du berättade om sköna hem. Det ser jag framemot att få läsa och titta på :-) Kommer att bli ett såå fint reportage. Håller tummarna för sonen er ikväll. Många kramar Paula

Titti sa...

Vilken söt väska!!!
Jag kan förstå att du skyndade fram till den :)
Kram Titti

{oc cottage} sa...

Oh my gosh! That wardrobe is gorgeous!!!

m ^..^

hemtrevnad marie sa...

Jättefin väska och jättevackert skåp...härligt med skåp, det kan man inte få för många utav!
ha en fin söndagkväll!
kramis

Heidi-anitha sa...

Utrolig hvordan jeg kan sitte og nyte din vakre blogg.

Helt utrolig flink du er med kameraet og dine detaljer og farger i hjemmet er helt uimotståelige..

Takk for alt du deler med oss.

Klem White vintage

Anonym sa...

Åååå vilket vackert klädskåp. Tröttnar du på det så är det bara att hojta, då kkommer jag med släp.

Kram annica

Millas hem sa...

Ja, den är jättesöt!
Jag hade också tagit stora kliv fram till den!:)

Camilla