fredag 27 mars 2009

En helg i blommornas tecken







Det är en solig och kall dag här i Uppsala. Det bet riktigt i kinderna när jag var ute på min morgonpromenad.
Idag är jag ledig och då skall jag äntligen ta bort mina granar utanför en entrén och plantera vita penseér. Det är kanske lite tidigt med tanke på att det skall komma snö här i eftermiddag.
Men vad gör man inte för att få lite vårkänslor.

I helgen har vi 20 % rabatt på alla blommiga qviltar och kuddar.
Här ett litet smakprov på några av dem. Det är snyggt att blanda olika färger och mönster vilket danskarna är duktigare på än oss.

Önskar er en skön dag!
Maria

4 kommentarer:

Kristin sa...

Vilka ljuvliga kviltar, så härliga och fina färger. Synd att jag bor i Småland så långt från dig och din härliga affär!
KRAM KRistin

Ardisia sa...

Jättefina kviltar! Riktiga sommarkänslahöjdare :)
Här har det snöat idag :S Börjar bli lite trött på kalla dagar nu.. Vill ha vår!
Kram från Ardisia

Lilla huset på prärien sa...

Åh ja, de är alldeles underbara de där vackra qviltarna! Superfint. Önskar också att jag bodde lite närmre din butik - du har så mycket vackert... inte bara qviltar.

Ha en skön helg!

Kram Jenny

Tyra sa...

Så nyyydelige quilter!! Vakre farger er de også!
Så flott at det var du som har tatt set bildet! Jeg har nemlig skrevet det ut i min scrapbook for tips og inspirasjon!! Da er du herved kreditert for bildet! Ønsker deg en deilig helg!
Kram från Cathrine