tisdag 5 april 2011

Stor matta sökes!!!





Här har nu vårt matbord från köket fått sin plats i salen.
Det är alltid lika roligt att byta plats på saker & möbler, de får på något sätt nytt liv och ny energi.
Nu har jag fått för mig att jag skulle vilja ha en riktigt stor snygg matta.
Jag är vanligtvis inte mycket för mattor, men känner nu att det skulle vara fint med en stor eller flera små likadana under matbordet.

Mattan jag söker skall vara minst 3 x 5 meter. Enkel, fin och mild i färgerna alternativt något helt annorlunda och otippat.
Har också varit inne på att trycka upp en egen. Men enklas vore det att hitta en färdig.

Har du något tips???? tar jag tacksamt emot det.

Ha en skön kväll!
Kram Maria

7 kommentarer:

Millygarden sa...

Ja faktiskt en vän gav mig ett tipps jag inte tänkt på och det var att leta redan på en snygg heltäckningsmatta som man beställer i önskad storlek tillskuren och kantad..precis som man vill ha den.

Kram Marina

Anonym sa...

Vet ju inte vad du vill ha för sorts matta, men jag beställde en från CarpetVista.se och det var suveränt! Fick mattan på ett dygn, kanonpriser o framförallt superfin matta! Så kika där!//Anna

Johanna Stålros sa...

DIS inredning, har jätteläckra stora mattor som finns i många färger. De har det lilla extra:)
Lycka till/ Johanna
www.disinredning.se/

Roser og Patina sa...

Hva med en stor fillerye i hvit eller lyse naturfarger?

Klem Ellen

Jenny sa...

Om du vill kosta på din matta lite så har jag ett ljuvligt tips på en mattmöjlighet :) Handgjorda och heelt underbara! En rutig skulle bli så fin hos dig! I love it! Inspiration hittar du här: http://www.vandrarugs.com MVH Jenny

Maria sa...

Tack snälla för era tips, nu skall jag ut och kolla på nätet!
Maria

Essay_writer sa...

i want to have a vacation in here