söndag 27 mars 2011

Utlottning






Då var det dags för vår första utlottning här på bloggen.
Vi lottar ut ett par snygga boots.
Du har här möjlighet att vinna ett par Primboots Engineer Mid -16 Zip Old crazy Antracite.
Värde 2 990 kr.
Finns i stl 36-41.

För att delta i tävlingen

1 lott - Lämna en kommentar här nedan
2 lotter - Lämna en kommentar + Länka till den här tävlingen från din blogg eller hemsida (uppge din blogg i kommentaren)
3 lotter - Lämna en kommentar + Länka till tävlingen + Länka till vår webbshop från din blogg eller hemsida. (uppge din blogg i kommentaren)
Vid länkning får ni använda bilden ovan.

Tävlingen pågår till den 14 april och dragningen sker 15 april och vinnaren presenteras här på bloggen.

Lycka till!
Maria

515 kommentarer:

1 – 200 av 515   Nyare›   Senaste»
helle sa...

Hvilken gevinst, du må endelig give mig 2 lodder, tak!

God helg

Kram Helle

Jenny sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Vilken underbar vinst! Jag vill absolut vara med :) Har ingen blogg så det får bli en lott :)

Trevlig helg!

MVH

Jenny

Elsa sa...

Vilket pris!
Definitivt är jag med.

Med tre lotter, länkar genast.

Soliga hälsningar,
Elsa

Millygarden sa...

Vill gärna vara med i utlottningen och länkar på min hemsida. länk till webshopen har jag redan så då blir den 3st lotter!"

Trevlig Söndag!
Kram Marina

Blickwinkel sa...

Dear Maria,
I love,love, love this Boots! :-)
Med 2 lotter for me, please :-)
jag länkar på min Blog.
Have a nice day!
Greetings
Esther

Anonym sa...

Hei. Superfine:)
Tar 1 lodd.

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Ingalill sa...

Jag vill vara med i tävlingen!!
Har varit inne flera gånger och tittat på dessa underbara skor, men pengarna går som vanligt till inredning..
Jag har länkat till tävlingen och din fina webschop - 3 lotter!!
Ha en härlig söndag!!

Sara sa...

Vilken toppenvinst! Har länge suktat efter ett par Primeboots, men ekonomin har inte riktigt tillåtit ett inköp... Då är det bara att hålla tummarna!

Kram!
Sara

LantlivsAnette sa...

Ojjj vilken fin vinst, jag vill gärna vara med !! Jag har velat ha såna länge nu..Du har såå himla mycket fint i din butik, kläder och jaa allt !!
Kraaam Anette

Anonym sa...

Hänger gärna med på denna fina utlottningen och kniper tre lotter genom att länka till både utlottningen och buktiken :)

//Lena

Anonym sa...

Oo....
Jag vill också vara med:)

-Hilla

Kari sa...

For en fantastisk premie! Jeg tar gjerne ett lodd.

Kari :-)

Anonym sa...

Hej!
Mina absoluta favoritstövlar, så jag hoppas på tur!!
Har ingen blogg, så det blir en lott.
Ha en bra söndag!
Kram Katarina O

Tusenfröjd sa...

Åh, det måste jag jag vara med på! Vilket underbart pris!

Länkar givetvis, tre lotter!

Ha en fortsatt fin dag!
Liv

Anonym sa...

Gorgeous boots!
One lottery ticket for me please.....
All the best,
Yvonne H

Anonym sa...

Oj vilken vinst, klart jag vill vara med och tävla! Har ingen blogg så jag hoppas på lite (mycket) tur med en lott!
Ha en fin dag! Kram Anna B (aborefur@hotmail.com)

Anki sa...

Hej!
Jag är jättgärna med, jag vill såååå gärna ha snygga boots!
Kikar alltid in i butiken, det finns så mycket fint!
Har länkat till utlottning & butiken!

Ha en fin dag!
Kram Anki! (Min lilla värld)

J sa...

Vilken drömvinst! Vill gärna vara med och tävla men får nöja mig med en lott!
Kramar Julia

Anonym sa...

Snygggga - vill haaa....
Hoppas på tur;)

//Lena

Elsa och Helena sa...

Vilken otroligt fin vinst!! Hoppas på tur och tar två lotter. Länkar med bild från min blogg:)

Kram Helena

Torpliv sa...

Oj, vilka jättefina boots! Vill gärna vara med, och länkar till både utlottning och webshop.

Tuikku sa...

Hej, vill gärna vara med:)

Herman Grans ♥ sa...

Tar gjerne 1 lodd :)
Hilsen Grete

Anonym sa...

Mia, jag älskar dessa boots!!! Tyvärr så blir det bara 1 lott då jag inte har någon blogg.

Kram till dig och familjen! När våren kommer skall jag ta med mig några väninnor och åka till Biskopsgården. Kathrine Browall

Anonym sa...

Såååååååååååååå Fiiiiiiiiiiiina
Hoppas på tur.
//Anneli

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Meeen...vilken vinst:)
Självklart vill jag vara med och prova lyckan!

Jag är redan följare av Din fina blogg, länkar också så jag får största möjliga chans att vinna dom uuunderbara bootsen:)

Önskar dig en fin Söndag
Kram Susanne

Anonym sa...

Åh jag älskar dessa boots.
Har kikat ett flertal gånger på dem i din mysiga butik.
Har tyvärr ingen blogg så det får bli en lott.

Kram och ha en skön söndag.
Kicki i Uppsala

Anonym sa...

Åh jag älskar dessa boots.
Har kikat ett flertal gånger på dem i din mysiga butik.
Har tyvärr ingen blogg så det får bli en lott.

Kram och ha en skön söndag.
Kicki i Uppsala

Anonym sa...

Great giveaway!
One lottery ticket for me please.
Have a nice Sunday!

Hugs
Renate C.

Lantligt i smultronbacken sa...

Ohh, vilken tävling.

Jag är gärna med och tar 2 lotter tack och länkar från mig

Kram Teres

Unknown sa...

Oh, vad snygga. Jag vill gärna vara med i utlottning(1 lott).
hälsningar
Irene Jankowiak, stl 39.

Irene Jankowiak sa...

Oh vad snygga! Vill gärna vara med i utlottning(1 lott).
vårhälsar
Irene Jankowiak(stl 39)

Anonym sa...

Oh, vilken vinst...och blogg samt butik. Jag vill absolut vara med. Har ingen blogg så det får bli en lott och hoppas på tur:-)

Molly

Marianne sa...

Åh så fine boots! Jeg satser alt på ett lott :)
vennlig hilsen Marianne

Josefin sa...

De är helt enkelt underbara....!! Vill jättegärna va med,tack!

Anonym sa...

Vilka underbara stövlar jag vill absolut vara med och tävla om vinsten.
Anna-Lena

Anonym sa...

Vilken vinst!!! självklart vill jag vara med i lotteriet!!! 1 lott för mig :)
Jättetrevlig blogg du har ...har även varit till din butik, verkligen jättetrevligt och mysigt, Ha det gott!
mvh Lena.

Anonym sa...

Vill vara med att tävla! Har ingen egen blogg så deltar med 1 lott :o)
Johanna

Tina sa...

Å ja for en flott premie! Ett lodd!

Anonym sa...

Oj oj oj vilken vinst! Det vill man ju gärna vara med o försöka vinna. Tyvärr har jag ingen blogg så det blir en lott till mig.

Våriga hälsningar

Victoria

Karin sa...

Vilken lyxig utlottning! Jag anmäler mig för 1 lott och hoppas på stor tur

susan kai sa...

hallo maria,
oh wie gerne hätte ich diese wunderschönen stiefel. überhaupt will ich dir und deiner tochter zu diesem wunderschönen laden gratulieren. ganz liebe grüße aus heidelberg-deutschland.

Camillas vita villa sa...

Hej!
Tycker verkligen bootsen är snygga.
Tar tre lotter.
Kram
Camilla

Anonym sa...

Jättesnygga boots! Nu håller jag tummarna...
Mvh
Åsa
lissdaniels@telia.com

Min Svägerska och Jag sa...

Vilken spännande tävling, jag har länkat till blogg och webbshop hos oss.

Så nu sitter jag och håller tummen fram till 14 april.

Trevlig söndag
Mvh
Linda

Anonym sa...

Så fina! vill gärna vinna:)
Liselott L

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa super snygga boots. Var på väg att köpa ett par tidigare, men då hade du inga i stl 36. Så nu håller jag tummar och tår!!!
Tyvärr har jag ingen blogg så det blir en lott för min del.
Mvh Ann-Sofie

lifeofabrunett sa...

Hej,
Jag gillar din blogg och även bootsen! Har ingen egen blogg så jag får hoppas att 1 lott ger mig tur.

Vänliga hälsningar
Anette

Anonym sa...

Disse boots er bare flotte. Ett lodd til meg. Mye flott i shopen deres. Hilsen Randi fra Sørlandet
rryp@broadpark.no

A House With A View sa...

Åhhh vilken hääärlig utlottning, jag vill absolut vara med!!! Jättefina skor!! Vad underbart det vore att få inviga våren i dem!!

Länkar från min blogg och länkar även till webbshopen så jag deltar med tre lotter!

Hoppas hoppas hoppas...

Kraaaaaaaaaaam aka

Photo by Maria sa...

Vilken vinst så fin.. Underbara stövlar!! Jag är så klart med och jag länkar både till blogg och webbutiken från min sida ( http://nattmia.blogspot.com )

Kram Mia

Mjuka sa...

Wow jag gör verkligen vad som krävs av mig för att vinna mina drömboots.

Kommenterar och länkar så mycket det bara går:-)
Kram Malin

ANNIKA sa...

Otrolig vinst! de här är ju urläckra.
Jag tar 1 lott och hoppas verkligen att turen är på min sida....
Hoppashoppashoppas...
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

hei,
så flott!!!!
jeg er med. ett lodd på meg. ;-))
masse hilsener Tove
mail;dideidem@onlione.no

Eva i Halmstad sa...

HEj
Vill väldigt gärna vara med i din utlottning.
Må gott
Eva

Älskade pion sa...

Guuuuuud va snygga...vill ha.Länkar så klart,två lotter.Kram Ulrika

Anonym sa...

hei,
ble dessverre feil mailadr på meg i stad pga skrivefeil.
rett adr er; dideidem@online.no
hilsen Tove som skulle ha ett lodd!!!!!!

becca sa...

Hejsan!
Vilken vinst, jag vill absolut vara med och jag tar tre lotter.
Ha en bra dag, kram Rebecca.

Ellinor sa...

Jag hoppas på vinst och jag har lagt en länk på min sida http://bloggeldone.blogspot.com/
Har jag tre chanser då?

Ha en bra dag!
Ellinor

Carina Persson sa...

hukinHejsan
jag önskar delta i din utlottning, de ser väldigt vackar ut.
Jag har ej någon blogg

en måndagshälsning från Carina

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med! MVH

Aila Lindbäck Eliasson

Esmeralda sa...

Wow! What a fantastic prize! One lottery ticket for me please!

sussi sa...

Vilken underbar lyxig vinst jag vill absolut vara med. ska försöka med 2 lotter. sussi.limby@telia.com

Unknown sa...

Oj så fint pris!
Jag är självklar med och länkar till er butk också så tre lotter tack!

Kram Anna

min blogg heter Vita verandan

Ellinor sa...

Ellinor igen...nu har jag lyckats få det att fungera också. Jag har en länk till tävlingen (bloggen ) och en till Webbshopen.
Ellinors tankar och funderingar heter min blogg.
Ha det gott

Milly Axling sa...

Snygga boots klart att jag vill vara med i utlottningen också.
Jag länkar på min blogg jag också.
Trevlig vecka till er alla Milly

Anonym sa...

Tänk att få glida runt i så snygga boots i vår! Våriga hälsningar från Hälsingland.
malin.ahlenius@soderhamn.com

Villa Humlebo sa...

Jag tar två lotter!
Underbara primeboots!! Hoppas att jag har turen med mig.. =)

Kram Mia

Anonym sa...

Snygga, klart jag vill vara med.

Anonym sa...

Hoppas, hoppas...
MVH Camilla

Åsa Nilsson sa...

Gillar kläder och inredning i webbutiken. Köpte för en tid sen en Chill Norway kappa, som jag fått en massa positiva kommentarer om. Känner mig jättefin i den.

Så trevligt med utlottning! En lott för mig blir kanon! Tack!

Inredningsgalen sa...

Klart man vill tävla, super snygga o kommer kolla till mycket användning i vår!

Amanda sa...

En blogglös boots-älskare vill också vara med i tävlingen! :) Alltså, de är heelt underbara så jag håller tummarna och hoppas att jag har turen med mig.

Det blir en liten lott för min del då :)
(mail: norbergamanda@hotmail.com)

Vänliga Hälsningar
Amanda

Anonym sa...

Vilken kanonvinst...såklart att man vill vara med och försöka vinna.
Jag har ingen blogg så jag får bara en lottchans men hoppas på den ändå.
Marika

Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om ett par skor till min fru :)Tror hon skulle bli kanonglad :) MVH Tompa

Anne sa...

Urläckra boots till våren!

bitte sa...

Vilken utlottning!klart man vill vara med.Bitte

Vita huset 28 sa...

WOW klart jag vill vara med, de är ju sååå snygga!!

Har länkat så 2 lotter tack.
Ha en bra kväll
Kram Camilla

Anonym sa...

Vilken tävling.... Har ingen blogg så en lott till mig. Hoppas på tur ändå. Många hälsningar ifrån Lena i Stigtomta.

Unknown sa...

ÅH!

Kommenterat och länkat till tävling och länkat till blogg!

Nu håller jag krampaktigt tummarna!

Anonym sa...

Hei.
For en flott premie! Tar gjerne et lodd jeg.

Ha en fin kveld.
lindapetrine

Lena sa...

Hej! Fint att duka med rosa. Det får en att börja längta till våren o sommaren. Jag vill gärna vara med i tävlingen. Har ingen blogg. Mvh Lena

Anonym sa...

åhh, så fin gevinst (...og fin blogg) :) tar gjerne ett lott (har ingen egen blogg desverre)

Mvh Randi

Line Elisabeth sa...

Ååå for en fin gevinst!!
Jeg tar 3 lodd, og krysser fingre og tær;)

Klem Line E.

Gunilla Ström sa...

Hej!
Vilken toppenvinst!
Har ingen blogg,så jag deltar i utlottningen med 1 lott.

Hälsningar Gunilla.

BelovedbyLinda sa...

Wow vilken tävling!! Klart jag är med och tävlar med tre lotter! Har länkat till tävlingen samt webbshoppen och lämnar nu kommentar :))

Håller tummarna HÅRT!!

Kram Linda

Sinikka sa...

Such a nice giveaway!!
I´m in with one ticket :)

Greetings, Sinikka

Annika Eriksson sa...

en lott till mig !Har ingen blogg

Anonym sa...

Jättesnygga! Har ingen blogg så en lott till mig då! Mvh janni
jannimaya@hotmail.com

lantlollan T sa...

Vilken härlig hemsida!
Jag vill gärna var med i din utlottning av dessa supersnygga boots.

Anonym sa...

Heissa:)
Yes I want take part to your nice lottery.My shoe size is 39.

Have a nice sunny day to you:)

Sari

Sandra sa...

Fina stövlar! 3 lotter tack :)

Lisbeth sa...

Hej hej!
Vill gärna vinna ett par boots!

Tack! ;)
Länkar från min blogg till tävlingen och sätter in en länk till Biskopsgården!

Mvh Lisbeth
http://www.bagarstugan.blogspot.com

Anonym sa...

Hej,
Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen med 1 lott.
Ha en bra dag!
Hälsningar
Helen Söderqvist

Anonym sa...

Vilken toppen vinst, jag vill gärna vara med i utlottningen!/ Johanna

Vintageregreening sa...

Toppenvinst!
Står högst på min lista, hoppas jag vinner.

Kati sa...

Hoppas ,hoppas , att jag har tur.
Har önskat mig länge såna Boots.
Har bli en lott iaf:)

Trevlig Dag!

Kram Kati

Unknown sa...

Åh, precis vad jag "behöver" :-P
Tyvärr bara en lott men håller tummarna.....

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Ojjjoj denna tävling vill jag ju inte missa.. Länkar för 2 lotter..
Kraaam Linda Nostalgi och rosor

jenny ~ house of jenny sa...

Ojoj! Såklart man vill vara med o tävla. Och jag vill gärna ha tre lotter!

http://www.houseofjenny.se/?p=2098

Puss!

Barn & Inredning sa...

Jag drar 3 lotter...
Hoppas nu min dröm går i uppfyllelse :)

Kram Malin

Anonym sa...

Hej! Vilken härlig blogg du har!!! Har varit inne & tittat ett par gånger... Har några favorit bloggar som jag går in & tittar på nästan dagligen. :-) Har själv ingen blogg, men jag skulle GÄRNA vilja ha en lott till din utlottning. Jag brukar ju inte ha tur med lotter & tävlingar... Men skam den som ger sig. ;-) Har faktiskt vunnit högsta vinsten en gång i mitt liv. Då var jag 7 år gammal. Liten, smal & KORT. Gillade slalom, men HATADE längdskidor. Än vem som vallade mina skidor så hade jag ALLTID bakhalt. Å vinsten var.... Ja, naturligtvis ett par nya gröna längdskidor. Så långa att inte ens min far kunde använda dem. Men vann det gjorde jag! :-)
Önskar er alla där ute en riktigt härlig vår dag!
Mvh Tina.W.
tinakindberg@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! vill gärna vara med och tävla.
Har ingen blogg så det får bli en lott. Hoppas på tur!

Loppan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Mia sa...

Hejsan!
Har tittat bra länge på bootsen, de är underbara. Likaså är din blogg och webb-butik, de ger en källa till insperation när nu våren dröjer.

Kramar Från ett grått Stockholm

Loppan sa...

Hoppas verkligen på vinst på någon av mina 2 lotter. Vilka supersnygga boots!!

Glad vår Eva

Anonym sa...

Ja nu får man lita på turen eftersom jag inte har någon blogg. PS: Lampskärmen blev precis som jag ville :-)
Kram Pernilla

Anonym sa...

Hej

Jag vill jättegärna delta i utlottningen av dom snygga bootsen.

Hälsn Ingmari Zetterberg

Cissi sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Cissi sa...

Nu är jag KäR ~ i dessa underbara suprdupersnygga bootsen!! *suckar kärleksfullt*

Har länkat till er + till tävlingen på min blogg.
Det bör ge mej tre lotter och förhoppningsvis större chans att vinna. Så nu ska jag hålla tummarna ända fram tlls ni drar en vinnare;)

Ha en underbar vecka!
Kramizar Cissi

Anonym sa...

Vilka snygga boots, har ingen blogg men tar en lott.
Mvh Eva.
lelu50@bredband.net

Ellinor I Larsson sa...

Oj, oj, oj vilket pris!!!!
Helt såld på de där bootsen, men har dessvärre inte haft utrymme för dem i plånboken.
Har ingen blogg, men hoppas att min lilla kommentar som ger mig en lott också skall leda högsta vinsten! Tusen tack för en inspirerande blogg!

Anonym sa...

Jag vill vinna! Vad är väl en ål i en tombola jämfört med primeboots från er!/ Susanna

Anonym sa...

Snygga stövlar. Dom måste jag vinna!

Eva Skoglund
eva.029423351@telia.com

Eva sa...

Vilka godingar! Skulle passa fint till nya gråa vårjackan. Jag vill vara med och tävla, har ingen blogg så jag tävlar med en lott och hoppas, hoppas, hoppas.......
Eva i ystad

Tiina sa...

Jag vill vara med definitivt, härliga boots <3
Mvh
Tiina från Finland

Anna-Malin sa...

oj vilken fantastisk utlotttning!
så generöst!

jag vill gärna vara med.

vänliga hälsningar
anna-malin

Pia sa...

Förstås skall jag pröva min lycka, men för att jag aldrig ändå har tur, deltar jag bara med en lott (för att jag är så lat att länka och vad det nu sen var)!

Men vinsten är helt supersuper fin!!!!

Trevlig tisdag!
-Pia-

lotta.k3 sa...

Hej på dig och din fina blogg!!
Vill gärna vara med och norpa en lott!! Kramiz<3
lotta.k3@spray.se

www.gottablandat.wordpress.com sa...

åh vad kul! jag vill såklart vara med och tävla!! jag länkar till tävlingen på min facebook sida!!!

Mäjt sa...

Lovely! 3 lotter tack! :)

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Wow, den här måste jag hiva mig med på!!
Länkar o nu, kommenterar!!

Klem Anna
http://hjemkarahjem.blogspot.com/

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Oj! Fína! Jag är gärna med om 1 lott!! Och håller tummarna!
Ha det fint!

Elina sa...

Grymt snygga!
Vill gärna vara med i utlottningen & länkar detta på min blogg :)

Kram'
Elina

Johanna Stålros sa...

Vad ska man säga, den här tävlingen ger mig fjärilar i magen....
Klart att jag måste försöka- trots att jag inte brukar ha någon tur i spel, men den här tävlingen hoppas jag extra på.
Jag har en blogg om njutbara ting- här kommer jag naturligtvis skriva om din tävling, så tre lotter tack.
Kram Johanna

Anonym sa...

Wow!
Vilken vinst!
Skulle hemskt gärna vinna ett par snygga Primeboots.

Hälsningar

Karin

Mormor Bretta sa...

Vilka fina skor de skulle vilja ha nu på våren. Ska försöka länka på min blogg men jag är nybörjare så vi får se om jag lyckas.
För övrig har ni massor av fina saker.
Kram
Britt
http://mormorbretta.blogspot.com/

Unknown sa...

Har ingen blogg,men vill gärna vara med i utlottningen av dessa snygga boots. Så det blir en lott för min del.

Våriga hälsningar Eva.

eva.hammenvik@telia.com

kristinhübenbecker sa...

Vilken fantastisk vinst! Jag vill absolut vara med! Jag tar tre lotter!!!

Kram Kristin

Ellinor sa...

Har dräglat över dessa boots! Vill gärna vara med. Vilket pris! Jag länkar från min blogg så två lotter tack!
Ellinor

Katarina sa...

Oj Oj så många som har samma snygga smak o stil som jag!!!
urläckra boots.Är gärna med på en lott då jag ej har kommit igång med att blogga men är så sugen men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga.
Vårkramar Kina

Lisa sa...

UNDERBARA BOOTS!!
Jag är med!!
Länkar på bloggen**

/L sa...

http://lisaihagen.wordpress.com/2011/03/29/tavling-biskopsgarden/

Ursäkta, glömde visst länken i förra inlägget!

sammal airi sa...

Lovely boots, one lottery ticket for me and I only can hope for the bets luck for me!;)

Carina sa...

Underbar fin vinst! Jag vill gärna vara med att tävla. Med tre lotter länkar jag till dina sidor
Carina

Carina sa...

Ps. Min blog heter
www.ettlitethuskanrymmastorgladje.blogspot.com

Anonym sa...

Det här kan man ju inte missa :-)Klart man vill vara med.

Soliga hälsningar från Anette i Gävle

Anonym sa...

Åååh, Vill så gärna ha ett par primeboots och håller tummarna till tusen=)

Mvh Carin
fermcarin@hotmail.com

Doppa.nu - Amanda sa...

Vilken fantastisk tävling! Jag deltar gärna med tre lotter! Kram!

Livet på Vestergård sa...

Jag vill gärna vara med i utlottningen! Har länkat från min blogg, så det blir två lotter för mig.
Kram Kicki

Anonym sa...

Hej!
Skulle hemskt gärna vilja vinna ett par prime boots. Har länge gått och spanat in dessa superfina boots (älskar skor).
MEN som vanligt är det alldeles för mycket månad kvar när börsen börjar sina.
Hoppas på lite tur i din generösa tävling kan man ju alltid göra!
Har ingen egen blogg så det blir endast 1 lott till lilla mig

Kram
Susann
susann.cederlund@telia.com

mia sa...

Fantastiskt coola boots!! Klart man önskar en lott :-)

Hundliv sa...

Jag håller tummarna med 3 lotter! Länkat till din sida har det varit sedan länge men nu är även bilden på de snygga bootsen inlagda i bloggen.

http://bodatorp.blogspot.com/

Hälsningar
Linda

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej!

Så klart jag vill vara med din jätte fina utlottnig!
Jag vill ha 3 lotter och hoppas att ha turen med mig :)

Jag har en blogg som heter
villabjorkenasbacken.blogspot.com

Och jag lovar att göra allt som behövs att få 3 lotter :)

Ni har så fint butik och hem, jag har hört så mycket Gott om er av min goda vän Tina som brukar vara där och hos din syster i Gävle!

Nästa gång ska jag komma och besöka er när vi är i Stockholm!

Ha en fin dag och tack för att få vara med i din utlottning!

Kram Sirpa

Anonym sa...

Vilka super fina!
Håller alla tummar jag har:-)
Ha en fin dag!
STOR KRAM
Helene

Linnéa Blom sa...

Hej! Jag vill jättegärna vara med och delta i utlottningen! Jag har länkat till både tävlingen och webshoppen i min blogg http://linneasvitahem.blogspot.com/

Så 3st lotter har jag lyckats skrapa ihop då :)

kram Linnéa

Anonym sa...

Hej...vill jätte gärna vara med i denna utlottning!!! Underbar vinst och framförallt en underbar blogg...En härlig vår väntar oss!!!

Ha en härlig dag
Helene

TIDSOPTIMISTEN sa...

Oh my vilken tävling, jag har länge funderat på hur jag ska finansiera ihop till ett par primeboots, nu håller jag tunmmarna att jag ska slippa fundera över det nå mer ;)
Jag länkar & länkar så det blir tre lotter!

Kram F

Anonym sa...

Glömde skicka med min mailadress i förra kommentaren......
Helene
hrunbom@hotmail.com

Anonym sa...

Oj! Jag som kikat på dessa underbara boots en längre tid. Självklart vill jag vara med och tävla.

MVH
Karin FB

Anonym sa...

Tar en lott då jag inte har nån blogg. Skorna är sååååå snygga, perfekta i vår.
Hälsningar
Susanne

Lina sa...

Åh de är ju super fina. Tyvärr har jag ingen blogg så det får bli en lott!!!

mvh
Lina

Jennys Vita Villervalla sa...

Hejsvejs!
Jag deltar gärna i denna fina utlottning!
Jag bloggar fortfarande runt bland många fina hem och underbara webbutiker. (Min egen blogg ligger på is och har gjort i över två år, tiden räcker tyvärr inte till och jag har blivit tvungen att prioriterat annat i livet...)
Många hälsningar
Jenny

Dekotante sa...

Hallo Mary, zauberhaft dein Blog und erst der Preis. Ich muss die Stiefel unbedingt gewinnen, ich finde sie so schön.
Liebe Grüße Petra aus Germany

AnnaKbJ sa...

Vilken fin utlottning, är gärna med. En lott, tack. Kram AnnaKbJ

Anonym sa...

Älskar Primeboots och vill ju så gärna ha ett par i denna modell ;O Har ingen blogg och ingen hemsida...men kan tips om detta på min facebook sida.
Håller både tummar och tår !!

Kram Åsa.P

sandra sa...

Å jag bara älskar dom skorna! Har gjort allt som stog så jag har förtjänat tre lotter hoppas jag:)

kram Sandra

Hjärtans sa...

Hej, jag är gärna med på tävlingen! Kram Jenny

Hjärtans sa...

Hej, självklart vill man vara med och tävla!

titti sa...

sormicNybörjartur?! Det är första gången jag deltar i en utlottning, men.. den här kunde jag bar inte missa!
Kram Titti i Falun

Anonym sa...

En lott är bättre än ingen lott.Hoppas på vinst.
Marie-Louise från borås

Anonym sa...

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och prova lyckan. Har tyvärr ingen blogg så en lott får det bli.

Kram från Anna i Skåne

Anonym sa...

Jättefina boots. Jag vill gärna vara med i utlottningen och hoppas på tur:)

Mvh Åsa

Anne-Mette sa...

WOW for noen boots JA TAKK
GO FOR IT

Anonym sa...

Anne Mette glemte å si : har ingen blogg men e-mail

stei-su@online.no kommentaren er over. Alldeles nybegynner.
Oppdaget dere etter ett nett kjøp en nydelig costummade skinnvest som bare jeg elsker. Takk for smertefri handel.

bakom berget sa...

SJÄLVKLART!! Jag vill ju så klart vara med i din fina utlottning. Hoppas jag har tuuuuur!
Jag tar TRE lotter.
Kram Åsa.

(eddas) sa...

1 lodd til meg:)
klemklem

Anonym sa...

Ååhh jag vill ha!!!

Har ingen blogg så det får bli en, vinstlott ;-)

Kram Frida

Emmas Verden sa...

ååhh så lekre boots!!
prøver lykken og ønsker deg en fin dag :)
klem Anne♥

Hanna sa...

Vilka fantastiska boots! Har ingen blogg så det får bli en lott. Men skulle nästan kunna starta en för att få fler!

Mvh Hanna

Hanna sa...

Vilka fantastiska boots! Har ingen blogg tyvärr så det får bli en lott. Men skulle nästan kunna starta en för att få fler lotter!

Mvh

Hagagård sa...

Hej!! Vill gärna vara med på utlottningen av dessa snygga boots..Jag länkar+länkar till din webbshop oxå..kram/Helen

Lena/isklockan sa...

Hej!
Vill jätte gärna vara med att ha chansen att vinna ett par fina stövlar. Jag har länkat på min blogg = 2 lotter.

Kram

Vickan sa...

Hej
Vi vill också gärna vara med och vinna.
http://risingeprastgard.blogspot.com/

Länkar till din tävling i vår blogg :o)

Äppelblom sa...

Mina 39:or skulle bli överlyckliga över så fina boots.
En lott är bättre än ingen lott!
Ha det gott!

Anonym sa...

Vilka superfina boots!
Hoppas på vinst.
Har ingen blogg så det blir en lott.M.V.H Jenny.

Tinas bo sa...

Wow, vilket pris!
Självklart länkar jag till utlottning och Web. 3 lotter.

Hoppas på tur! :0)

Kram Tina

Märta sa...

Vilken vinst, vore en dröm att få vinna dessa fina boots.
Jag försöker mig på tre (3) lotter.
Hoppas nu på tur!
Märta

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilken underbar utlottning. Jag vill vara med! Jag har länkat till er från min blogg och till webshopen.... tre lotter till mig tack ;) Kram Johanna


http://johannadesign.blogspot.com/

Anonym sa...

Det är vår, jag är lycklig! Njuter av varje sekund som solen värmer och av förändringarna i naturen.Önskar att jag kunde vinna dessa super sköna boots.Har ingen blogg, men hoppas på att en lott ska räcka.
Mvh Annsi

Anonym sa...

Fin blogg, fina bilder och fina stövlar!
Hälsningar från Anna

info@annasgarden.se

Anonym sa...

Hei, Jeg vil gjerne være med i lotteriet :-)
Tøffe boots og nydelig blogg!
Vennlig hilsen
hannestodle@gmail.com

Anonym sa...

Åh vad jag önskar att jag vinner! Håller tummarna för att jag får knalla runt i dessa coola boots i vår!
Jättefin blogg du har, vill så gärna besöka din butik någon gång.
Kram Helena L

Elenor sa...

Snygga Boots!! Jag tar tre lotter!

Anonym sa...

Vilken vinst måste absolut få chansen.
//AnnChristine Landberg

Anonym sa...

Marie
Håller tummarna att dessa skor blir mina ;)
Har ingen blogg,men 1 lott får det bli

MVH /Marie Y Nilsson Piteå

Trevlig Helg <3

Livet i träsket sa...

Klart att jag vill vara med! Länkar på min blogg till tävlingen för två lotter.

Anonym sa...

Hej jag har ingen blogg men vill gärna vara med i utlottningen. Kram Malin.

Margie’s daughter Leiny sa...

Hi, I love your blog and your shop, I have been lusting those boots for over a year. I would love to be included in the giveaway, is this an international competition as I am in Ireland. Hugs, Margie.

Unknown sa...

Wow!! vem skulle inte vilja vinna den underbara vinsten från en underbar blogg. Har ingen blogg själv men jag är jätteglad för en lott.

Anonym sa...

jag vill gärna vara med och tävla om ett par boots. Mvh Annika

shoppingandfashion sa...

Hej! Tack för en fatastisk blogg, jag är också med och tävlar och har länkat till både din blogg och webshop. http://shoppingandfashion.se/tavlar/#Kommentarer hade dock glömt att kommentera=) Men här komme rmin kommentar. Håller tummar och tår att jag får bli den lyckliga vinnaren, vilka fantastiska outfitbilder jag skulle få till på min blogg med dessa fantastiska skor=)
Mvh Therese
http://shoppingandfashion.se
shopaholicmamman@hotmail.com

Erika i Villa Lilja sa...

Vill gärna vara med i din utlottning. Jag har länkat med bild och lagt upp din butik på mina favoriter så det blir tre lotter!
Håller tummarna och hoppas på tur.
Kram Erika

Pockethexan sa...

Jag vill verkligen vara med o tävla om de coola bootsen, 3 lotter för mig!!!

Du kan hitta din tävling här
http://pockethexorna.blogspot.com/
o länken till din shop!

Kramis FRÅN Pocekexan själv
<;D

Tova sa...

Ett stycke sko eller helst två i storlek 37 vore trevligt =)

Älfgärdet sa...

Du milde vilken vinst! Jag är helt mållös.... självklart vill jag pröva lyckan :)!

amelie sa...

I love the boots. I'm in with one ticket.
Have a nice weekend.

Anita Sunesson sa...

Vilket härligt ställe - Biskopsgården - och hit hittade jag först idag, men kommer garanterat att återkomma ofta, med eller utan vinstlott. /Anita

nettan sa...

JÄTTESNYGGA! Är jättegärna med i utlottningen. Tack för en fin blogg som inspirerar.
nettan.klar@gmail.com

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 515   Nyare› Senaste»