fredag 4 september 2009

Nyanser av siden





I veckan har vi fått hem Karin Walléns handmålade sidenschalarna igen.
Jag blir lycklig av att bara titta på dem och använder min nästan dagligen..
Härlig siden i vackra nyanser & volanger.

Sändningen med skåpen jag väntat på har också kommit och  här får ni se ett av dem.
Ett gammalt skåp som är nyrenoverat och vitmålat.
160 cm(h)x100 cm(b)x49 cm(d) Pris 9 500 kr.

I helgen händer det flera trevliga saker..bla har min syster loppis & utförsäljning av butiken"Uthuset" i Gävle. I Uppsala är det Ulva marknad lördag & söndag.(ett stenkast
från Bälinge)
Vi har butiken öppen lörd & sönd 12-16.
Varmt välkomna!

Önskar er alla en riktigt trevlig & skön helg!
Kram Maria 

4 kommentarer:

Gammelbålsta sa...

Hej!
Din butik ser underbar ut. Har länge velat komma och titta. Min väninna har varit hos dig och snart tänkte vi åka tillsammans- Ha en bra helg hälsningar Aydan

mrsmerriwhite sa...

beautiful die pics and the colours ... wonderful ...!!
hugs mina

Elsa och Helena sa...

Läckra schalar i siden...och färgerna är underbara.
Helena

Kathrine sa...

I would love to come to your shop!! Your blog is beautiful.