fredag 17 april 2009

Trevlig helg!






En skön ledig fredag med strålande solsken!!
Ibland har man tur som en tokig.
Idag inhandlade jag ett stor bukett hyacinter i härliga pastellfärger som nu förgyller kök och matsal.
Tänk vad glad man blir av lite färska blommor.

Jag sitter nu och väntar på en leverans med varor till butiken sen skall jag ta en långpromenad i det fina vädret. Och i kväll väntar en middag med väninnorna.
Hoppas ni får en minst lika trevlig dag & kväll som mig.
Allt gott!
Maria

8 kommentarer:

Gnistrande snö sa...

Så vackert, vilken ljuvlig bukett!

Tack detsamma, ha en fin helg!

/Katarina

charlotte sa...

Vacker bukett! Fredagsblomster är en god ide´.

Randi sa...

Heisann!
NYDLEIGE blomstrar i en fin mugge,og fine bilde!!
Ha ei skjønn helg du og!
Klemmer fra meg,Randi

malin björling sa...

Oh, jag kan nästan känna doften av hyacinterna, ska försöka hitta ngn som säljer sådana här i JKPG. Trevlig helg, Malin

Lilla huset på prärien sa...

Åh underbara blomma! Jag älskar hyacinter - särskilt på våren faktiskt! Ännu bättre än på julen :)

Vackert vackert.

Kram Jenny

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ljuuvlig bukett, själv är jag förälskad i min bukett ranunklar! Blir så glad när jag ser den, ja tänk vad lite blommor kan pigga upp!

Ha en skön helg / madde

hemtrevnad marie sa...

Å, vilka fantastiska hyacinter!!
Och du, så glad jag blev idag , när jag köpte Sköna hems sommarbilaga och ert fina hem var med!!
Och vilket fint bildspel i reportaget du länkat till några inlägg ned!!
Önskar dig en fin helg Maria!!
kram

Ingalill sa...

Ja visst blir man glad av blommor??? Speciellt upplyftande för oss i norr nu när våren är ovanligt sen..Ha en mysig helg!!